Allt perfekt är inte alltid så perfekt som man tror från första början.

Jag kollade in i hans grönblåa ögon, jag ser hans underbara blåsvartahår som ligger precis som det ska.
Jag ser hans läppar röra sig men jag hör inget, jag bara nickar och kollar på hans välkommande läppar.
Jag ser hans rosa tunga som verkade vara så mjuk, slicka sig på läpparna.
Jag kollade ner på hans ena hand som flyttade sig till min hand.
Han flyttade sig närmare mig och sa något igen.
Jag såg bara läpparna som röde sig, inget ljud, jag hörde bara musiken som kom ifrån hans dator.
Vad ska man göra tänkte jag och slickade mig runt läpparna långsamt och kollade in i hans grönblåa ögon som verkade så oskyliga och så varma på nått sätt.
Jag bara satt där och kollade in i hans ögon, jag skulle kunna kolla in i hans ögon minst dryg några timmar till men då ser jag han plötsligt blunda och lutade dig framåt mot mig.
Jag gjorde desamma och kysste hans mjuka läppar dom var precis som jag hade föreställt mig, mjuka och mysiga.
Jag kände hans tungspätts som nuddade min, jag la min andra hand på hans axel och lät våra tungor nuddas vid varandra ett tag.
Plötsligt öppnade jag ögonen och jag insåg att jag inte alls var i hans rum utan i nån annans rum.
Jag lutade mig bakåt och såg att de inte allst var samma läppar som jag kysste först, dom var helt torra och klibbiga. Och hans ögon var inte desamma heller dom var helt klarblåa och ljuset ute ifrån hade förvandlas till mörker.
Jag reser mig hastigt upp och han tar tag om min handled, hans iskalla hand gjorde mig helt stel.
Jag såg in i hans ledsna ögon och jag såg hans äckliga gammla gråahår.
Jag skriker allt vad ja kan och drar mig ut ur hans fasta gräpp och springer ut ur huset.
Mot skogen, skogens öppning! JAG ÄR FRI tänker jag och sätter mig upp ur sängen med ett skrik.

De var bara en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0